środa, 15 kwietnia 2015

Żakiet w stylu bomber i spodnie "neonówki".

   Do dzisiejszej stylizacji zainspirowało mnie popularne czasopismo o modzie. W poście, który napisałam dużo wcześniej, pokazałam Wam jasnoszarą kurtkę w stylu bomber. W miesięczniku pokazano różne rodzaje żakietów, od tych klasycznych po bardziej nowoczesne, np. w stylu bomber. Pomyślałam sobie: czemu nie! W jednym ze sklepów w moim mieście natknęłam się przypadkiem na żakiet podobny do opisywanych. Kupiłam go, bo mi się spodobał, a do tego był w promocji.
  Taki żakiet może być świetną alternatywą dla klasycznej marynarki, swetra a nawet kurtki. Można go nosić do spodni, spódnicy i sukienki. Może być świetny jako żakiet na przyjęcie komunijne lub inne, kiedy chcemy wyglądać inaczej niż wszyscy. Gorąco namawiam Was do zakupu.
  Do stylizacji dopasowałam różowe neonowe spodnie, które kupiłam już dawno, ale ten kolor i fason nie wychodzą z mody. Beżowe szpilki i jasna pudrowa torebka pasują do zestawu. Długi wisior wydłuża sylwetkę i delikatnie wyszczupla, więc mogą go zakładać panie, które chcą wysmuklić sylwetkę.












 

żakiet - Butik
spodnie - H&M
buty - butik
torebka - Allegro

46 komentarzy:

  1. Super ! Kurteczka fajna. W połączeniu z neonowymi spodniami wyszło super!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak zobaczyłam żakiet, to od razu pomyślałam o połączeniu go z tymi spodniami. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Spodnie mają piękny kolor. Wyszło naprawdę ślicznie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja,z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie naprawdę genialne!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak omijałam ten fason kurtek ... ale z takimi portaskami i butami - klimat lat '60 robisz :) :) Bardzo wdzieczny i taki uroczu zestaw. A do tego fason i kolor butków mi się podoba. Baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że w moim wydaniu kurtka- żakiet Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. You look fabulous! I love this vibrant pants! Good job for wearing them and not being scared! Love it!

    http://differentcands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowne buciki ! i ogólnie świetna stylizacja :) zapraszam na pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek tych spodni :-) I lubię taką długość :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tego typu spodnie, dlatego mam ich w szafie kilka par. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  10. Wow, wow, wow, wyglądasz doskonale! Zazdroszczę bomberki - obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów mocne kolory ! Zdecydowanie Teoje ! Energia i radośc! Podoba mi sie niezmiernie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten fason spodni jest moim ulubionym. Kurtka w stonowanym kolorze fajnie złagodziła całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne spodnie! nie dość, że kolor obłędny to jeszcze świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wszystko polaczylas. Super kolorystyka, wygoda i elegancja. Kurteczka jest naprawde super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz!!!! Co prawda za tymi bombrami nie przepadam, ale na kimś znoszę;))
    Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki. Może czasami warto się przełamać i założyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bomber!! Z chęcią nosiłabym taką kurteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się bardzo podoba. Stylizacja rewelacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wszystko połączyłaś - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz czadowe spodnie! Wszystko połączyłaś ze sobą genialne. Sama chętnie wskoczyłabym w takie zestawienie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie kurtki :) a spodnie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja sie zastanawiam co to ten bomber
    Tetaz juz wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja sie zastanawiam co to ten bomber
    Tetaz juz wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw. Bardzo kurteczka. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny, modny zestaw ;-) Wyglądasz w nim rewelacyjnie :-) Spodnie są ekstra!

    OdpowiedzUsuń