sobota, 31 stycznia 2015

Retro ciąg dalszy i futrzany komin.

     Czapka w stylu retro z poprzedniego postu wystąpiła w mojej kolejnej stylizacji. Tym razem założyłam płaszcz Grey Wolf,  futrzany komin (bardzo modny w tym sezonie), czarne botki z futerkiem. Torebka dodaje elegancji.








czapka - Allegro
płaszcz - Grey Wolf
buty - Filipczyk
komin - nn
torebka - Allegro

     Napisałam, że uwielbiam czytać książki. Tak, to moja kolejna pasja. Codziennie muszę przeczytać chociaż kilka stron. Moje ulubione pisarki zagraniczne to Philippa Gregory, Barbara Wood i Paullina Simons, ale najbardziej lubię pozycje naszych rodzimych pisarek. Kocham książki Marii Nurowskiej (przeczytałam wszystkie), Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, Katarzyny Michalak, Anny Ficner-Ogonowskiej. Ostatnio wpadła mi w ręce książka Marii Ulatowskiej "Całkiem nowe życie", która bardzo mi się spodobała. Koniecznie muszę przeczytać jej " Sosnowe dziedzictwo".
Polecam Wam książki tych autorek.Myślę, że się nie zawiedziecie.




3 komentarze: