niedziela, 1 lutego 2015

Kurtka - kożuszek w męskim stylu.

    W tym sezonie bardzo modne są kożuszki, zarówno te prawdziwe jak i sztuczne. Te w męskim stylu bardzo mi się podobają. Obiecałam Wam napisać o kolorach pasujących do typu urody, więc teraz kilka słów na ten temat. Według znawców wyróżniamy cztery typy urody kobiet: wiosna, lato, jesień i zima. Ja należę do typu lato (bardzo jasna cera z odcieniem beżowym, niebieskie wpadające w szarość oczy i włosy koloru blond, ale wpadające w szary. Moje są farbowane, więc tego nie widać). Ten typ urody nie lubi czerni i bieli przy twarzy, gdyż ją postarzają. Złoto też nie jest dla lata dobre, idealne jest czyste srebro, białe złoto i platyna (trochę droga, więc nośmy srebro). Kolory najbardziej odpowiednie to wszystkie chłodne barwy: granat, szary, szafirowy, róże, błękit, morski ,czerwony, ale zimny bez domieszki pomarańczowego. Ciemny brąz, czarny i biel owszem, ale z dala od twarzy. Jak Wam się podoba kolejna stylizacja?


   Szafirowy, puchaty sweterek i szara dresowa spódnica ( bardzo modny materiał od kilku sezonów, a ja dresowe ubrania uwielbiam ) pasują do stylizacji.



Czapka z daszkiem pasuje do męskiego typu kurtki.




kurtka- kożuszek - Reserved
sweter - Top Secret
spódnica - Top Secret
buty - Eksbut
czapka - nn
torebka - Allegro
rękawiczki - Allegro

2 komentarze: